Skip to Content Contact Us
רבי המכר הנוכחיים

רבי המכר הנוכחיים

עולם הספרות מתפתח כל הזמן, כשבכל יום יוצאים ספרים חדשים. במאמר זה, נחקור כמה מרבי המכר הנוכחיים שמושכים את הקוראים ברחבי העולם.

1. "ארבע הרוחות" מאת קריסטין האנה – רומן בדיוני היסטורי זה מתרחש בתקופת השפל הגדול ועוקב אחר סיפורה של אישה בשם אלזה שעוזבת את ביתה בטקסס כדי להתחיל חיים חדשים בקליפורניה עם ילדיה. הספר בוחן נושאים של חוסן, משפחה והקרבה

2. "קלרה והשמש" מאת קזואו אישיגורו – רומן מדע בדיוני זה מספר את סיפורה של קלרה, אינטליגנציה מלאכותית המתבוננת בעולם סביבה ולומדת על מורכבות הרגשות האנושיים. הספר בוחן נושאים של אהבה, אובדן, ומה זה אומר להיות אנושי.

3. "הסנטוריום" מאת שרה פירס – מותחן מותח זה מתרחש במלון שוויצרי נידח שהיה פעם בית הבראה. כשבלש מגיע לחקור רצח, היא מבינה שהמלון טומן בחובו סודות אפלים ושייתכן שהאורחים והצוות אינם מי שהם נראים.

4. "שובר הקוד" מאת וולטר אייזקסון – ספר עיון זה מספר את סיפורה של ג'ניפר דאודנה, מדענית שסייעה בפיתוח טכנולוגיית עריכת הגנים של CRISPR. הספר חוקר את המדע מאחורי עריכת גנים ואת ההשלכות האתיות של טכנולוגיה פורצת דרך זו.

5. "הילד, החפרפרת, השועל והסוס" מאת צ'רלי מקסי – ספר מאויר זה הוא סיפור מחמם לב על ילד שמתיידד עם שומה, שועל וסוס. הספר בוחן נושאים של חברות, טוב לב וכוחה של אהבה.

לסיכום, רבי המכר הנוכחיים הללו מציעים מגוון רחב של ז'אנרים ונושאים. מסיפורת היסטורית ומדע בדיוני ועד מותחנים מותחים וחקירות עיון של טכנולוגיות פורצות דרך. בין אם אתם מחפשים סיפור מחמם לב, חקירה מעוררת מחשבה, או מותחן, הספרים האלה בטוח ירתקו וישעשעו קוראים מכל הגילאים ותחומי העניין.

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

מבצעים שאסור לכם לפספס!

ספרי בישול

מבצעים של הרגע האחרון

הדר גולדין - איך לבנות חיים

₪99.90 ₪39.90
60 % הנחה

גינת בר | מאיר שלו

₪89.9 ₪39.90
56 % הנחה

הנסיך האכזר |הולי בלק

₪78 ₪39.90
49 % הנחה
בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top