Skip to Content Contact Us
ספרי מתח לבני נוער

ספרי מתח לבני נוער

ספרי מתח לבני נוער: מדריך לקריאה המרגשת הטובה ביותר
בני נוער תמיד מחפשים ריגוש והרפתקאות, ואיזו דרך טובה יותר לספק את התשוקה הזו מאשר עם ספר מותח?

ספרי מתח לבני נוער הם דרך מצוינת להשאיר אותם מעורבים. הם מאפשרים לפתח את האהבה שלהם לקריאה. במאמר זה, נסתכל על כמה מספרי המתח הטובים ביותר לבני נוער ומה הופך אותם למרגשים כל כך.

"משחקי הרעב" מאת סוזן קולינס

"משחקי הרעב" הוא רומן דיסטופי המתרחש בעתיד. בו בני נוער נאלצים להתחרות בקרב טלוויזיוני עד למוות. הספר מלא ברגעי מתח כאשר הגיבורה, קטניס אוורדין, נלחמת על חייה ומנסה להערים על יריביה. הספר הוא בחירה מצוינת לבני נוער שאוהבים אקשן והרפתקאות.

"נעלמת" מאת מייקל גרנט

"נעלמת" הוא רומן מדע בדיוני המתרחש בעיירה קטנה שבה כל אדם מעל גיל 15 נעלמים לפתע. לבני הנוער הנותרים נותר להסתדר בעצמם ולנסות להבין מה קרה להוריהם ולשאר העולם. הספר מלא במתח כאשר בני הנוער מתמודדים עם מגוון אתגרים וסכנות.

"המעון של מיס פרגרין לילדים משונים" מאת רנסום ריגס

"המעון של מיס פרגרין לילדים משונים" הוא רומן פנטזיה העוקב אחר נער מתבגר בשם ג'ייקוב כשהוא מגלה עולם נסתר של ילדים עם יכולות יוצאות דופן. הספר מתמלא במתח כאשר יעקב חושף את סודות העבר של הילדים ומנסה להגן עליהם מפני סכנה.

"Shutter Island" מאת דניס ליהן

"Shutter Island" הוא מותחן פסיכולוגי המתרחש על אי מבודד בו נמלט פושע מסוכן ממוסד לחולי נפש. הגיבור, מרשל אמריקאי בשם טדי דניאלס, נשלח לאי כדי לחקור היעלמות של מטופל. הספר מלא במתח כאשר טדי חושף את הסודות האפלים של האי ומנסה לפתור את התעלומה.

ספרי מתח לבני נוער הם דרך מצוינת להשאיר אותם מעורבים ולבדר תוך כדי טיפוח אהבת הקריאה. "משחקי הרעב", "נעלמים", "הבית של מיס פרגרין לילדים מוזרים" ו"שאטר איילנד" הם רק כמה דוגמאות מספרי המתח הרבים הזמינים לבני נוער. כשאתם בוחרים ספר מתח לבני נוער, הקפידו לקחת בחשבון את תחומי העניין ורמת הקריאה.

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

מבצעים שאסור לכם לפספס!

ספרי בישול

מבצעים של הרגע האחרון

הדר גולדין - איך לבנות חיים

₪99.90 ₪39.90
60 % הנחה

גינת בר | מאיר שלו

₪89.9 ₪39.90
56 % הנחה

הנסיך האכזר |הולי בלק

₪78 ₪39.90
49 % הנחה
בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top