Skip to Content Contact Us
ספרי ילדים מומלצים: עולם של דמיון ולמידה

ספרי ילדים מומלצים: עולם של דמיון ולמידה

לספרי ילדים יש תפקיד חשוב בהתפתחות הקוראים הצעירים שלנו. הם מציעים דרך מהנה וחינוכית לגלות את העולם. הם מאפשרים לפתח את הדמיון וללמוד מיומנויות חדשות. במאמר זה, נחקור סוגים של ספרי ילדים מומלצים וכיצד הם יכולים להעשיר את חייהם של ילדיכם.

ספרים מאוירים

ספרי תמונות מיועדים לפעוטות ולקוראים צעירים. הם מתאפיינים באיורים עשירים וצבעוניים הנלווים לטקסט פשוט ותמציתי. ספרים אלו מאפשרים לילדים ללמוד לקרוא, לפתח את אוצר המילים שלהם ולעורר את דמיונם באמצעות תמונות. בין הדברים המהותיים, אנו מוצאים את "הנסיך הקטן" מאת אנטואן דה סנט-אכזופרי או את "מקס והמקסימוסטרס" מאת מוריס סנדק.

ספרי פעילות

ספרי פעילות תוכננו במיוחד עבור פעוטות, בדרך כלל מגיל 0 עד 3 שנים. לרוב הם עשויים מחומרים עמידים ומתאימים לידיים קטנות כמו בד, פלסטיק או קרטון עבה. ספרים אלו מטרתם לעורר את החושים של הילדים ולהכיר להם צורות, צבעים, טקסטורות וצלילים.

ספרי מגע

ספרי תמונות או ספרי קול הם דוגמאות לספרי למידה מוקדמת.

קריאות ראשונות

קריאה ראשונה הם ספרי ילדים מומלצים שנועדו לעזור לילדים ללמוד לקרוא באופן עצמאי. לעתים קרובות הם כתובים עם אוצר מילים פשוט ומשפטים קצרים כדי להקל על הקוראים הצעירים להבין.
אוספי הקריאה הראשונים כגון "אני קורא לבד" או "אני ב-CP" מציעים סיפורים המותאמים לרמות קריאה שונות. לקריואת ראשונות בפק"ל לחצו כאן

רומנים לילדים

רומנים לילדים מיועדים לקוראים מתקדמים יותר, בדרך כלל מגיל 7 ומעלה. הם מציעים סיפורים ארוכים ומורכבים יותר, עם דמויות מפותחות ועלילות שובות לב. הרומנים הללו מאפשרים לילדים לשקוע בעולמות דמיוניים ולחוות הרפתקאות מרגשות. מקלאסיקות כמו "מועדון חמש" של אניד בלייטון ועד לסאגות מודרניות כמו "הארי פוטר" של ג'יי קיי רולינג, רומנים לילדים מציעים שפע של ז'אנרים וסגנונות.

ספרים חינוכיים

ספרים חינוכיים נועדו ללמד ילדים מיומנויות או ידע ספציפיים על נושא מסוים. הם יכולים להתייחס לנושאים שונים, כגון לימוד כתיבה, מתמטיקה, מדעים או היסטוריה. ספרים אלה נועדו לעתים קרובות להיות אינטראקטיביים ומהנים, כדי להשאיר את הילדים מתעניינים תוך כדי שהם עוזרים להם ללמוד. לספרים חינוכיים בפק"ל לחצו כאן

סיכום : ישנם סוגים רבים ושונים של ספרי ילדים, כל אחד במטרה לעורר את הדמיון, הלמידה וההתפתחות של קוראים צעירים.

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

מבצעים שאסור לכם לפספס!

ספרי בישול

מבצעים של הרגע האחרון

הדר גולדין - איך לבנות חיים

₪99.90 ₪39.90
60 % הנחה

גינת בר | מאיר שלו

₪89.9 ₪39.90
56 % הנחה

הנסיך האכזר |הולי בלק

₪78 ₪39.90
49 % הנחה
בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top