Skip to Content Contact Us
כוחם של ניסים שנחשף ב'ניסים מדברים בעד עצמם' מאת חיים ולדר

כוחם של ניסים שנחשף ב'ניסים מדברים בעד עצמם' מאת חיים ולדר

"ניסים מדברים בעד עצמם", שכתב חיים ולדר, הוא ספר החוקר את כוחם של ניסים בחיי היום-יום שלנו. חיים ולדר, סופר ופסיכולוג קליני בעל שם, ליקט סדרה של סיפורים שובי לב ומעוררי השראה. במאמר זה, נצלול ונחקור כיצד ניסים יכולים להביא תקווה, ריפוי וכוח למי שחווים אותם.

גילוי הניסים:

ב"ניסים מדברים בעד עצמם", חיים ולדר חולק שפע של סיפורים אמיתיים של אנשים רגילים שנפגעו מאירועים מופלאים. הסיפורים הללו מגוונים כמו שהם שובי לב. החל מרפואות בלתי מוסברות ועד צירופי מקרים מדהימים ששינו את מהלך חייהם של אנשים אלה. ולדר מסביר כיצד ניסים אלו חורגים מגבולות ההבנה הרציונלית שלנו.

תקווה בעת ייאוש:

אחד הנושאים החוזרים ב"ניסים מדברים על עצמם" הוא כיצד ניסים יכולים להביא תקווה עצומה למצבים חסרי תקווה לכאורה. הסיפורים האלה מראים לנו שגם כשהכל נראה אבוד, יש כוח עליון שיכול להיכנס פנימה ולשנות את המציאות שלנו. ניסים הופכים לקרני אור החודרות את החושך ומזכירות לנו שהתקווה קיימת תמיד.

ריפוי ושינוי:

חיים ולדר גם לוקח אותנו למסע של ריפוי ושינוי דרך סיפוריהם של אנשים המתמודדים עם מחלות קשות, פיזיות או נפשיות. הסיפורים הללו מדגימים את פוטנציאל הריפוי המדהים שיכול להתפתח כאשר ניסים נכנסים לפעולה.מחלות חשוכות מרפא שנסוגות לפתע, מוגבלויות שמתגברות עליהן, טראומות פסיכולוגיות שמתפוגגות: הסיפורים הללו מזמינים אותנו לדחוף את גבולות ההבנה והאמונה שלנו בבלתי אפשרי.

כוחו של הקשר האנושי:

היבט מרתק של "ניסים מדברים בעד עצמם" הוא חשיבות החיבור האנושי בהתגלותם של ניסים. ולדר מדגיש כיצד מפגשים מקריים, מעשי חסד ומערכות יחסים משמעותיות יכולים להיות זרזים לאירועים מופלאים. הסיפורים המוצגים מזכירים לנו שכולנו קשורים בצורה כלשהי. האינטראקציה שלנו עם אחרים יכולה להיות בעלת השלכות עמוקות, לפעמים מעבר להבנתנו.

סיכום:
"ניסים מדברים בעד עצמם" מאת חיים ולדר הוא ספר שובה לב. הוא פותח את דעתנו לאפשרות של הבלתי מוסבר והיוצא דופן. באמצעות אוסף של סיפורים אותנטיים, המחבר מראה לנו שניסים אינם אירועים בודדים השמורים למעטים נבחרים. הם יכולים להתרחש בחייו של כל אחד מאיתנו. הסיפורים המדהימים הללו של תקווה, ריפוי וטרנספורמציה נותנים לנו השראה. הם דוחפים אותנו להאמין בכוחו של הבלתי נראה ולאמץ את הניסים שמתרחשים בדרכנו. "ניסים מדברים בעד עצמם" מזכיר לנו שאנחנו מוקפים באפשרויות מופלאות ושלפעמים כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לפתוח את הלב.

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

מבצעים שאסור לכם לפספס!

ספרי בישול

מבצעים של הרגע האחרון

הדר גולדין - איך לבנות חיים

₪99.90 ₪39.90
60 % הנחה

גינת בר | מאיר שלו

₪89.9 ₪39.90
56 % הנחה

הנסיך האכזר |הולי בלק

₪78 ₪39.90
49 % הנחה
בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top