Skip to Content Contact Us
הורות ומערכות יחסים: ארבעה ספרים שיעזרו לך באתגרי החיים

הורות ומערכות יחסים: ארבעה ספרים שיעזרו לך באתגרי החיים

הורות ומערכות יחסים יכולים להיות כמה מהאתגרים הגדולים ביותר של החיים. למרבה המזל, ישנם ספרים רבים זמינים שיעזרו להדריך אותך בחוויות אלו. הנה ארבעה ספרים המציעים תובנות ועצות לגבי הורות, מציאת אהבה וניווט בשנה הראשונה לחייו של ילדכם.

1. קסם של הורות

קסם של הורות הוא מדריך מקיף לגידול ילדים שמחים ובריאים. הספר מכסה מגוון רחב של נושאים, כולל משמעת, תקשורת ובניית קשרים חזקים עם ילדיכם. המחברת, היא מומחית להורות ואם לארבעה, ונשענת על חוויותיה ומחקריה כדי להציע עצות ותובנות מעשיות.

2. למצוא בעל אחרי גיל 35

למצוא בעל אחרי גיל 35 הוא מדריך מעשי למציאת אהבה בשלב מאוחר בחיים. הספר מציע טיפים ואסטרטגיות לפגישה ולמשיכת גברים מתאימים, כמו גם עצות לגבי היכרויות מקוונות, בניית ביטחון עצמי והתגברות על מכשולים נפוצים. המחברת, היא מאמנת היכרויות ושדכנית, ונשענת על חוויותיה ומחקריה שלה כדי להציע עצות ותובנות מעשיות.

3. מלידה עד גיל שנה

מלידה עד גיל שנה הוא מדריך מקיף לשנה הראשונה לחייו של ילדכם. הספר מכסה מגוון רחב של נושאים, כולל האכלה, שינה ואבני דרך התפתחותיות. המחברים, ד"ר ג'רמי פרידמן וד"ר נטשה סונדרס, הם רופאי ילדים והורים בעצמם, ומסתמכים על הניסיון והמחקר שלהם כדי להציע עצות ותובנות מעשיות.

4. תתעלמו

תתעלמו הוא ספר זיכרונות על חוויותיו של המחבר בגדילתו כאסייתי-אמריקאי בארצות הברית. הספר בוחן נושאים של זהות, שייכות, ואת האתגרים של ניווט בהבדלים תרבותיים. למרות שאינו מתמקד במיוחד בהורות או במערכות יחסים, הספר מציע תובנות לגבי החשיבות של קבלה עצמית ומודעות עצמית בבניית מערכות יחסים חזקות עם אחרים.

הורות ומערכות יחסים יכולים להיות מאתגרים, אך ישנם ספרים רבים זמינים שיעזרו להדריך אותך בחוויות אלו. בין אם אתה מחפש עצות לגבי גידול ילדים, מציאת אהבה בשלב מאוחר יותר בחיים, או ניווט בהבדלים תרבותיים, יש ספר בשבילך. על ידי הסתמכות על התובנות והניסיון של מומחים ומחברים, אתה יכול לצבור את הידע והביטחון הדרושים לך כדי לנווט את אתגרי החיים בחן ובחוסן

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

מבצעים שאסור לכם לפספס!

ספרי בישול

מבצעים של הרגע האחרון

הדר גולדין - איך לבנות חיים

₪99.90 ₪39.90
60 % הנחה

גינת בר | מאיר שלו

₪89.9 ₪39.90
56 % הנחה

הנסיך האכזר |הולי בלק

₪78 ₪39.90
49 % הנחה
בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top